Gözlerine ilk baktığında aşık olursun, her geçen gün bağlanırsın gözlerin hep onu arar onu görünce kalbin yerinden çıkacak gibi olur ve seni seviyorum diye bağırasın gelir her seferinde… Cesaretini toplayıp onu sevdiğini söylemeye çalışırsın, cevabını beklerken kalbin güm güm atar ve beklediğin cevap gelir; EVET.
Ama günler geçer ne o ilk heyecan kalır ne de o deli gibi sevdiğin adam...
Aşkın sonsuzluğuna inanmıyorum.