Yeliz Çeken

Yeliz Çeken
Öyle kırgınım ki, Bulut Olsam Günlerce Dinmez Yağmurum... 💧Stefan Zweig
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiç kimseyi yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum. ~Tezer Özlü
Beyinlerimiz savaşsın isterdim ama görüyorum ki siz silahsızsınız bayım. ~Franz Kafka
Hep yeni bir şeyler vardır. Ve bunlar, hâlâ yaşayan eski şeylerle bağlantılıdır. ~ Frida Kahlo
10/10
·800 syf.·
Beğendi
·
2018 23. kitabı
Winter gerçekten güzeldi. Biliyorum kitap yorumlarında çoğu kez çok güzeldi diyorum. Ama bu kitap gerçekten güzeldi. Kitap 800 sayfa olmasına rağmen elinizden akıp gidiyor resmen. Kitabı "Sonrasında ne oluyo acaba?" diye diye okudum. Seride en sevdiğim çift Kai ve Cinder'dı. Diğer karakterleride çokça sevdim (Levana ve yandaşları hariç). Levana gerçekten sinir bozucu bir kötü karakter. Kitabı okurken bazen kendimi Levana'nın hareketlerini eleştirirken buluyordum. Seride en sevdiğim kitap Winter oldu. Çünkü seride ki tüm karakterler bu kitaptaydı ve bu kitabı okumak ayrı bir zevkliydi. Kitabım post-it lerle doldu. Kitap beni bolca güldürdü. Özellikle İko ve Thorne. Thorne' un o patavatsız konuşmaları beni çok güldürdü. Winter ve Jacin' e gelirsek. Jacin' in Winter'ı sürekli korumaya çalışması bence güzeldi. Winter' a da Ay hastalığı yüzünden kitabın sonlarında çok üzüldüm. Winter ve Scarlet' ın aralarında ki diyaloglar da benim hoşuma gitti.Bu zamana kadar hâlâ bu seriyi almadıysanız çok şey kaçırırsınız benden söylemesi. Seri benim şu âna kadar okuduğum en güzel seriydi. İyice uzattım son olarak Ay Günlükleri serisini okuyun.
WinterMarissa Meyer · Artemis Yayınları · 20163,842 okunma