OKU !!

OKU !!
@ahley
Öğrenmeye devam etmekte olan , Öğretmen…
SAPYOSEKSÜEL… MÜNFERİT…MÜLTEFİT…BİR KİTAP BAĞIMLISI…BİBLİOSMİA…
BAĞIMSIZLIK , BENİM Vazgeçilmez KARAKTERİMDİR . Mustafa Kemal Atatürk
861 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Duyamadım ,gidişin sessizdi…
Müzik
Reklam
Yaşamak ne güzel şey
Anlayarak, bir usta, bir kitap gibi Bir sevda şarkısı gibi Bir çocuk gibi şaşarak yaşamak… Yaşamak birer birer ve hep beraber İpekli bir kumaş dokur gibi Hep bir ağızdan sevinçli sevinçli Bir destan okur gibi … ~~~Nazım Hikmet RAN ~~~
Şiir
“ Hayatın en üzücü yanı, size en iyi anıları veren kişinin bir anı haline gelmesidir. “
Reklam