Çarmıha gerili kanlar içindeki İsa’yı gözünün önüne getirdi. Artık ölmüş olduğu için yüzünde acı yoktu İsa’nın. Yalnızca bir düş kırıklığı, bir şaşkınlık ve hepsinin üstünde sonsuz bir yorgunluk vardı. İsa ölmüştü ve Hayat bitmişti.
Dürüst bir yaşamım olsun istedim. Yaptığım her şeyi doğru olduğunu düşündüğüm için yaptım. Bir tek yasa vardır. Ben de bu yasaya göre yaşamaya çalıştım. Benim gözümde benim yaptıklarım doğrudur Joseph.