Ben artık evimin ekonomik durumunu düşünmeden kitap okumak istiyorum... 😭😭 faturalar, market, başka bir şey olmadan kafamda sadece kitap okumak olsun istiyorum. Gerçekten ekonomik olarak zora düşmeden vaktini boşa harcayan ve kitap okumayan , kitap sayfasına gelip tanışmak için Dm atan insanları kınıyorum. Gerçekten özeniyorum size . Yemek yok , bulaşık yok, hiç bir sorumlulugunuz yok bos zamanınız var kitap okumuyorsunuz. Kitap okumak için yaşantımın bazı kısımlarından kırparak yaşıyorum. Bence kendinize yazık ediyorsunuz..