Ahmet Kurtok

Ahmet Kurtok
@ahmetk155
Velhâsıl-ı Kelâm; Son nefesini verdiğinde önemli olan neyse, şimdi de önemli olan odur! Vesselam!
Gönülleri fetheden, Hak yolunu aydınlatan güzel insanların feyzi ve bereketi ömrümüze yoldaş olsun.
Reklam
Gül verenin elinde gül kokusu kalır.
Alıntı
Neyse ki yarınlar var ...
Ama öyle ama böyle bugünler de elbet geçecek ...
Alıntı
Çok da şey yapmamak lazım.
Reklam