kronikhuzursuz

kronikhuzursuz
@ahrazim
KİŞİSEL ALANIM
Virüste bitmiyor diken üstünde yaşamaktan bıktım alın çip ne takıyorsanız takın ben pes ettim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne olacak halimiz ya
Çok güzel bazılarınız görüyorum burdan..
Sarılmalıyız çünkü bize iyi gelecek
Ama ne olursa olsun bazı insanlar hayatı yaşanabilir kılıyor.. Onlara sarılın