kronikhuzursuz

kronikhuzursuz
@ahrazim
KİŞİSEL ALANIM
Hoşgörü, alttan almak sadece üstlerine değil tüm insanlara karşı yaparsan anlam kazanır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes çok sinirli arabayı bırakıp cadde ortasında kaçacam artık insanlar nefret ediyorlar birbirlerinden. Haklı olmanın bir önemi yok insan olmanın bir önemi var trafikte kardeşim. Her insan hata yapabilir
İnsanlar başımı ağrıtıyor
Yastığa kafasını koyup hemen uyuyanlar enayidir
Neyse iyi geceler çikolatalarım.. Gidip yatakta bir sağa bir sola döneyim ata sporumuz.. hemen yatsak obez olurduk arkadaşlar birde böyle düşünün..