kronikhuzursuz

kronikhuzursuz
@ahrazim
KİŞİSEL ALANIM
Yarın kalkıp dünya öküzün başındaydı alın aha görüntüsü deseler.. Ne yapabilirsiniz ben anlamıştım sallanıp duruyoruz diyenler çıkar aramızda arkadaşlar ne verirlerse yeriz artık kusura bakmayın.. Virüs mirüs tıktılar içeri ben öküze okeyim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzaylı falan diyorlar şimdi o kadar filmini izledik ki.. Lan şimdi gelse şaşıracak enayi var mı aramızda
Şaşıramama çağı bu.. Şaşırmak istiyorum aa şaşıramıyorum peki buna siz şaşırdınız mı hayır neden herşey normal.. Peki bunu nasıl yaptınız
Nasıl oldu bu ya telefonu elinden bırak diyenlerin eline nasıl verdiniz telefonu.. Gözün bozulur falan diyorlardı benim gözüm iyi de sen gözlükle telefonu elinden bırakmıyorsun artık nasıl yaptınız bunu üçkağıtçılar
Kardeşim iletişim çağı diyorsunuz bu bildiğin yalnızlık çağı.. Varlık içinde yokluk