kronikhuzursuz

kronikhuzursuz
@ahrazim
KİŞİSEL ALANIM
Uzay boşluğuna düşmek
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yer çekiminin eziyetinden bıktım sırtım ağrıyor bu gece biraz daha az çeksen olur mu
Sabah uyanıp tiyatroya başlamak akşam acılarınla dönmek.. Ne acısı olacak varoluş acısı
Hiç olmak daha heycan verici
Değersiz hissediyorum..