"'Bilmem gerektiğini düşündüğüne göre bizimle ilgili olmalı."
"Yo," dedim hemen. Kutuyu arkama götürerek olabildiğince ondan saklamaya çalıştım.
"Anlaşıldı. Kesinlikle bizimle ilgili," diyerek sırıttı.
Ah, şu gülümsemesi yok muydu...
*İnsanın aklını başından alıyor , değil mi?"