"Haklısın da; bu şekilde onun hayatında kalıcı bir yerinin olması neredeyse imkansız. Eğer denersen büyük ihtimalle kalbin kırılacak. Yine de o anın, her ne kadar sürecekse bu korkuya değip değmeyeceğine sen karar vermelisin. Ona değip değmeyeceğine."
"Çünkü, çünkü o asla benim gibi birini istemeyecek. Çünkü bana verdiklerinin yarısını bile hak edecek kadar iyi değilim. Çünkü her şeyin sonunda, her ne olursak olalım o gidecek. Çünkü bence o mükemmel ve benim asla sahip olamayacağım her şeye sahip. Çünkü..." Vhalla titrek bir nefes aldı. "Çünkü daha önce böyle aşık olduğumu sanmıyorum ve bu beni dehşete düşürüyor."