Böyle o kadar coksun ki icimde o kadar heryerdesin ki ,ne yapsam?nasıl anlatsam ? Saatlerce konuşsam senin hakkında yine bitmessin sanki,gözlerine baksam saatlerce ,gülüşünü izlesem...yine de doymam sana . Saatlerce birine anlatsam gözlerini ,susmak bilmem .ama kendimden bile kıskanırım seni. O kadar yoğun geliyor ki her şey.icimdeki sevgi ,içimdeki nefret ,dertler her şey .o kadar yoruyor ki beni sevdigim.sende dinlenmek istiyorum ama .sen yoksun.cok özür dilerim.o kadar özür dilerim ki binlerce kez af dilerim senden .anlıyorum biliyorum ve görüyorum . Beni sevmediğini ,sevemedigini. Ama anla işte . Vazgeçemiyorum .Nefret edemiyorum sneden .uzak kalamiyorum .Sen sevme beni kabulum ama o güzel gülüşünü sakınma benden . Başkalarına gülünce o kadar kıskanıyorum ki seni ,konuştuğun herkesi ,bastığın yerleri bile .yine özür diliyorum.takintilik gibi geliyo ,psikopat bı pic gibiyim ama aslında normal biseymis bu ,bu aşık olmakmis Zehra .ah be Zehram . Yapamiyorum .dayanamıyorum .uzak kalmaya çalışıyorum çünkü seni bırakmam lazım çünkü beni sevmiyorsun .ama gözlerine bakmadigim her saniye israf gibi geliyo .ne yaptın da beni bu hale soktun ha ?ne yaptın da vazgeçemiyorum?ne yaptın da kendi gururumu siktir edip daha kotu olacağımızı bilmeme rağmen sana bunları yazıyorum ?...
Zehra konuşmak istediğim o kadar çok şey var ki .normal olmak istiyorum .biliyorum çok dengesizim .Daha dün birdaha gozgoze bile gelmek istemediğimi söyledim .ama zaten bunca zamandır kendimi birazcik anlatabildiysem benim onu yazarken ne hissettiğimi anlamışsındır .Zehra senin için o kadar çabaladım ki.sen dedin ya ben seni üzmemek için seni sevmeye çalıştım .inan ben de senden vazgeçmek için bunları yaptım .çok ağladım .inan çok ağladım kendimi ezik düşürdüğümu çok duygusal davrandığımi söyledi Şule