Ahmet Ince

Ahmet Ince
@aince33
ODTÜ - BÖTE birinci sınıf öğrencisiyim. Ne yazık ki uzun bir dönem kitap okumaktan uzak kaldım. Şu aralar kitap okumayı challenge haline getirmiş durumdayım.