"Yılların ve alınan yaşların bu kadar önemi olsaydı, bu kadar küçük kalabilir miydim karşında? Ve bu kadar büyür müydüm yaptığımın ya da yapamadığımın karşısında!"
Duvarlarımızı neden ölülerin fotoğraflarıyla kaplarız, bir fikrin var mı?
Canavarlığımız yüzündendir, emin ol!
Özlediğimiz için diyerek kendimizi kandırırız!
Özlediğimiz, ölünün kendisi değil, ölünün varlığı zamanındaki kendimizdir!