Düşünsene; inananların çoğu Tanrı'ya sıkıştıklarında dua ederler. Yardım dilerler. Ya da günah işlediklerinde af dileyip yalvarırlar. Dilekleri gerçekleşsin diye Tanrı'ya rüşvet teklifinde bulunurlar. Tanrı onların gözünde bir nevi onları teftiş eden müfettiş konumundadır. Kitaba uyarlarsa ceza almazlar, müfettişin raporunda sınıfı geçerler. Daha doğrusu cennetine kabul edilirler. Kitaba uymayanlar ise olacakları bile bile yüzsüzce Tanrı'ya sığınıp kendilerini affetmesinin bir yolu olup olmadığını sorarlar. İşleri kötüye gittikçe Tanrı'ya küfredip, lanet bile yağdırabilirler.
Şarap kokan dualarımda Tanrı'ya sığınıyorum. Bana kim olduğumu hatırlatmasını bekliyorum, aptallık ediyorum. Belki de duvarda asılı, her an düşmeye hazır, kırık aynaya daha fazla bakmam gerekiyor. Kimim ben? Ayna biliyor...