St

St
@akilliibidikk
Benim tek istediğim kendi hatalarımı yapma özgürlüğüydü.
Alıntı
Reklam
Ne mutsuz olduğunu anlarlar ne bir sıkıntın olduğunu anlarlar ailen öyle mal mal bakar anca suratına.
Umut iyi bir şey mi kötü bir şey mi ?
Ben sana değil küçük kırlangıç yavrularının ölümüne dayanamayıp ağlayan küçük çocuğa aşığım.
Çektiğim en güzel fotoğraflardan biri
Reklam