"Daha çok anlat dedim."
"Hoşuna gidiyor mu?"
"Çok . Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum."
" Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?"
"Gider gibi yaparız."
" Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?"
" Sen ne yapıyorsun ki?"
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum . Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."
"Nen var Zeze ?"
" Hiç şarkı söylüyordum."
"Şarkı mı söylüyordun ?"
" Evet."
" Öyleyse ben sağır olmalıyım."
İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa ? Bir şey demedim.Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.