Olan şeyleri kafamıza kakmayın, anlamı saklamak çok daha incelikli ve iyi bir senaryo yazarlığıdır. Bu anları bu kadar zenginleştiren şey karakterlerin konuştukları değil, konuşmadıklarıdır.
Sinemaya sadece gerçeklikten kaçmak, hayata dair ufak bir ders çıkarmak için değil; hayatla, hayata eşlik eden duyguların güvenli bir ortamda yeniden yaratıldığı bir rüya halini yaşamak için de gideriz.
Hepimiz iyi bir film izledikten sonra hayata katılıp bir şeyler yapmak istemez miyiz? Hepimiz çakılı kaldığımız rutinlerimizin dışına çıkmak, yeni bir şey denemek, herkesin değişim geçirdiği bir film izledikten sonra kendimizin değişimini iyileştirici gücüne açmak istemez miyiz?