...Yahya Kemal "Acaba bizim vatanımız gibi geniş bir memleketi olup da onu asla görmeyen, edebiyatta, gözleri ecnebi bir aleme dalmış ve yalnız o âlemden bahseden başka bir millet var mıdır?" diye soruyor.
İyi mi? Fena mı bilmiyoruz. İyi olmadık ki fena olup olmadığımızı bilelim. Demek ki fena değiliz. Fena olmamak iyidir, öyle ise iyi gibiyiz. İyi veya fena, biz hürüz.