fatma nur

fatma nur
kendime hatırlatıyorum
Kendi hayatının sınırlarını neden kabul etmemişti, kabul ettiyse, onlardan bu kadar nefret etmesinin nedeni neydi peki? Daima sınırlar ve de arzular... İnsana, elinden geleni yapması ve dünyanın üstesinden gelmesi yakışır. Alınyazısının getirdiği zorlukları kabullen­mesidir uygun olan.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...ama savaşla ne elde edilmişti? Güzelim kentleri, limanları suyun altında kalmamış mıydı?
Güçlü biri her şeyi fark etmez. Etmesi de gerekmez. Onun yerine fark edecek başkaları vardır.
Düşünceleri duygularına ket vuruyor­du. Zaten hissedecek ne vardı, acı ve yükten başka?
"Özgürlük diye bir şey yok," diye anlattı Atlas. "Özgürlük var olmayan bir ülke."