Kendi hayatının sınırlarını neden kabul etmemişti, kabul ettiyse, onlardan bu kadar nefret etmesinin nedeni neydi peki?
Daima sınırlar ve de arzular...
İnsana, elinden geleni yapması ve dünyanın üstesinden gelmesi yakışır. Alınyazısının getirdiği zorlukları kabullenmesidir uygun olan.