Üstad Karakoç, 1990'da Diriliş Partisi adında bir siyasi parti kurmuş, parti 2 genel seçime katılamayınca kapatılmıştır. 2007de tekrar "Yüce Diriliş Partisi" adıyla kurulan parti daha ziyade fikir ve entelektüel zeminde var olmuştur.
Sizce siyasete atılmak Karakoç için iyi bir fikir mi ❓