Fatmanur Albay

Fatmanur Albay
@albay1
"Seni kırıp dökenlerin ayakları altında derman arama."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen, şairin iç çekişisin..
Sonra ne mi oldu ? Dostlar , düşmanı aratır oldu . En güzel duygularin katili , en sevilenler oldu . Sağ elin verdiği duvarlara afiş oldu. İyi niyet elçileri , zulme lâl oldu. Herkesin niyeti iyiydi, gıybet adet oldu. Ve hikâyenin sonunda ; Kimsenin yaptığı yanına kalmadı. Ama ; İnsan insana hasret kaldı. 🕯🍂
1000Kitap
"İnancın büyük olsun ama inancınla büyüklük taslama!" Şems-i Tebrizî