Sonra ne mi oldu ?
Dostlar , düşmanı aratır oldu .
En güzel duygularin katili , en sevilenler oldu .
Sağ elin verdiği duvarlara afiş oldu.
İyi niyet elçileri , zulme lâl oldu.
Herkesin niyeti iyiydi, gıybet adet oldu.
Ve hikâyenin sonunda ;
Kimsenin yaptığı yanına kalmadı.
Ama ;
İnsan insana hasret kaldı. 🕯🍂