Juliette

Juliette
@aleda__pars
Romeo'm yok;( Gt yes!!! #161503158 Gelmişken oku:)
Psikologlar Diyor ki;
1. Eğer bir insan saçma şeylere bile gülüyorsa, o kişi derin bir yalnızlık duygusu içindedir. 2. Eğer bir insan çok uyuyorsa, o kişi üzgündür. 3. Eğer bir kişi az ama hızlı konuşuyorsa, bir sır saklıyordur. 4. Eğer bir insan ağlamıyorsa, o kişi güçsüzdür. 5. Eğer bir kişi anormal bir şekilde yemek yiyorsa, o kişi gergindir. 6. Eğer bir insan basit şeyler için ağlıyorsa, o kişi masum ve yumuşak kalplidir. 7. Eğer bir kişi saçma veya basit şeylere kızıyorsa, bu demektir ki o kişinin sevgiye ihtiyacı var. İNSANLARI ANLAMAYA ÇALIŞIN.