evet, belki yürürken düşmüyorum ama kaç defa kapaklanıyorum yere içimde. işte öyle zamanlarda size de okus pokus yapsın diye yazıyorum: kendinize bir ooop-paaa deyin, bakın nasıl da kalkıyorsunuz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bitmeyecek benim şu inşaatım. kendimi bir türlü istediğin gibi bitiremiyorum. bitmiyor katlarım, balkonlarım, temelim. merdivenlerim bitmiyor. bazen bir kat çıkıyorum gibi oluyor ama gel gör ki merdiveni yok. o kata çıkılmıyor. o balkondan bakılmıyor. musluklardan şorul şorul sular akmıyor, kaloriferler gürül gürül yanmıyor. 'olmuyor olmuyor' şarkısındaki gibi olmuyor. ben de levhayı asıyorum tabii, 'inşaat halinde' diye. acaba diyorum kendini istediği gibi tamamlanmış hisseden, dekore eden, geçip oturan, manzarasına da bayılan var mı? ben miyim bir kendini çekiştirip duran? ve en önemlisi de, nereye kadar...