“Özen”çok önemli bir sözcük;evet konuşuyorsun,evet zaman ayırıyorsun ama gerçekten bir şeyler paylaşıyor musun?Sahiden dinliyor musun,dokunabiliyor musun?Anlamaya çaba harcıyormusun ve hakiki bir özen gösterebiliyor musun?Konuşmak doğal bir yeti,iletişim başka bir şey.