Bence hayat kin beslemek ya da yapılan yanlışları düşünüp durmak için çok kısa.
Hepimiz her birimiz hatalarımızın yükünü taşıyoruz; ama ben inanıyorum ki bir gün gelecek, çürüyen bedenlerimizden kurtulduğumuzda bunları da unutacağız; hantal vücutlarımızdan utanç ve günahlarımız akıp gidecek ve geriye sadece ruhumuzun kıvılcımları kalacak.