İnsan çocukken bir an önce yetişkin olup her şeye kendi karar vermek ister ama gerçekten yetişkin olunca yetişkinliğin en berbat tarafının bu olduğunu fark eder.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ama bence her gün senin benim gibi hisseden bir sürü insanın yanından geçiyoruz sokakta. Sadece çoğu bunun ne olduğunu bilmiyor. Erkekler ve kadınlar aylar boyunca nefes almakta sıkıntı çekiyor ve ciğerlerinde bir sorun olduğunu düşünerek doktor doktor geziyorlar.
Çünkü başka bir... arıza olduğunu kabul etmek o kadar zor ki. Ruhumuzda bir sızı var, kanımızda kurşundan görünmez ağırlıklar, göğsümüzde tanımlayamadığımız bir baskı. Beyinlerimiz bizi kandırıyor, öleceğimizi söylüyor. Ama ciğerlerimizde bir sorun yok Zara. Ölmeyeceğiz. Sen de ben de.
İnsan olmak bazen çok can yakar sadece. Kendinizi anlayamamak, içine sıkışıp kaldığınız bedeni bir türlü sevememek.
Aynada gözlerinizi görüp kime ait olduklarını merak etmek ve hep o soruyla karşılaşmak: "Neyim var benim? Neden böyle hissediyorum?"