Bu kitapların okunmasını tavsiye ederim. Eklemek istedikleriniz olursa lütfen siz de ekleyin.
1. Yabancı Albert Camus , Can Yayınları
2. Küçük Prens –Mavi Bulut , Antonie de saint-exupery, mavibulut yayınları
3. Otostopçunun galaksi rehberi -5 cilt takım , Douglas Adams, kabalcı yayınevi
4. Yüzyıllık yalnızlık, gabriel garcia marquez, can
1. Don Quijote - Miguel de Cervantes,☑️☑️☑️
2. Sefiller-Victor Hugo☑
3. Tom Jones 1.Cilt - Henry Fieldin☑
4. Tristram Shandy - Laurence Sterne☑
5. Genç Werther'in Acıları - Goethe✅
6. Gurur ve Önyargı - Jane Austen
7. Kırmızı ve Siyah - Stendhal
8. Goriot Baba - Honore de Balzac☑️
9. Yevgeni Onegin - Aleksandr
Liste Babil.com'da Türkçe olarak yayınlanmıştı. Lakin artık Türkçesini bulamıyoruz ne hikmetse. Küçük-büyük harf sıkıntısını düzeltmek isterdim lakin uğraşamayacağım, bu listeyi bulurken de çok uğraştım. İngilizcesi hizmetinizde arkadaşlar, buyurunuz. :)
never let me go – kazuo ishiguro
KitapAğacıDevrialemKulübü nün aralık ayı kitabı olan AcımakYok kitabı da yazarı da daha önce farketmediğim kulüp sayesinde farkettiğim kazanılmış 1yazardır. Döplin tarihi romanlardan bilimkurguya, denemelerden oyunlara otuzdan fazla eseri olmasına rağmen çok çevrilen kitabı yoktur fakat en bilindik eseri Berlin-Alexander Meydanı dır ki sıradaki
1.Goethe- Wilhelm Meister’in Çıraklık Yılları
2.Goethe-Ruh Akrabalıkları
3.Friedrich Hölderlin-Hyperion
4.Novalis- Heinrich von Ofterdingen
5.Gotfried Keller-Yeşil Heinrich
6.Johanna Spyri-Heidi
7.Theodor Fontane-Effi Briest
8.Wieland-Agathon'un Maceraları
9.Kafka-Dönüşüm ve Diğer Öyküler
10.Thomas Mann-Büyülü Dağ
11.Thomas
Alt tabakadan, sıradan, doyumsuz bir serserinin basit hayatını ele alan Pikaresk bir roman bu. Ancak Alfred Döblin’in müthiş anlatım tarzı ile bir şahesere dönüşmüş. Okurken, bu kitabı nasıl olup da yıllar boyunca evde beklettiğime hayıflanıp durdum.
Roman, adından anlaşıldığı gibi Berlin’de geçiyor. Zaman, eşsiz bir kırılma anı: Birinci Dünya