"Arzulu bir şekilde ölmek dilerim, bezgin bir halde yaşamak değil. Benliğimin derinliklerinde aşk ve güzellik açlığı olsun isterim. Çünkü gördüm ki, doyuma ulaşmış olanlar, insanların en mutsuzları ve 'madde'ye en yakın olanlarıdır."
"Yalnızlığı istedim, çünkü nezaketi zayıflığın bir parçası, hoşgörüyü ödlekliğin bir türü, yücelmeyi böbürlenmenin bir çeşidi kabul eden kabalığın terbiyesinden usandım."
"İnanmak başka bir şeydir, onu uygulamak başka bir şeydir. Çoğunluk, denizmişçesine konuşur, ancak hayatı bataklıklara benzer. Çokları başlarını dağların doruklarının üstüne kaldırır, ama ruhları mağaraların karanlıklarında miskince kalır."