Paylaştığım alıntılar benim için değerli olan kısımları aklımda daha kolay tutmak, geri dönüp okumak ve aynı görüşteki insanlara ilham olması amacı taşımaktadır teşekkürler
Bekada yaşayanlarda derinliğine bir bakış hasıl olur ve bu da kişinin gözlerinden belli olur. Zira, artık o gözlerden Allah bakmaktadır ve bir gözü aşık bir gözü maşuk olmuştur. Allah, isterse , o kimseden tasarrufta bulunabilir ve bu tasarrufun karşısında kimse de duramaz. Çünkü tüm mahlukat ona müsahhar kılınmıştır.
Bekaya geçen bir insanın " evim, arabam , şuyum, buyum" gibi sözler sarf etmemesi lazımdır. Çünkü artık kainat onun olmuştur. Kainatın yanjnda evin, arabanın vs.nin lafı mı olur?...
Allah'ın varlığının tekmillenmesi Peygamberimiz de gerçekleştiği için, Peygamberimiz O'na tam ayna olmuş, bu nedenle de " Beni gören O'nu gördü" demiştir. Allah'ı görmek, kulun gücünün yetebileceği bir şey olmadığı için, O, ancak Peygamberde görülebilir.
Peygamberimizin bu sözü, yüzümü gören değil, yüzümdeki nuru gören O'nu gördü anlamındadır. Tıpkı hazreti Ali nin O' nu görüşündeki gibi..