Alicengo

Alicengo
@ali8721
GERİ GELDİMM
Eski 1k lılar ben geri geldim hatırlayanlar yazabilirrr
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kapatıyorum...
Herkese tekrardan merhaba, Bu sefer yine toplu ileti atmak istedim ve sizi rahatsız ettim çünkü madem seviliyorum bende açıklama gereği duydum niye gidiyorum diye biraz onun hakkında konuşmak istiyorum aslında önceki iletimde çok detaya girmiştim yane onlara tekrar girmicem okumak isteyen okusun#120164063 bu seferki iletide ise biraz ağır konuşabilirim o yüzden kusuruma bakmayın benim hakkımda filan yapılan yorumlara deyincem yorumlardaki amacım ise şu o diyen kişinin dediğini diyip ismini demicemki hem o okuduğunda anlasın kendini hemde başkaları onu belki yargılar diye isim katmayıp ortaya atcam zaten alınmasi gerek kişi kendini bilir biraz da tavsiye öneri şeklinde gitmek istiyorum başlayalım o zaman ilk olarak gitmem hakkında bişey dedi birileri buraya vakit kaybı diyince bu arkadaş" vakit kaybı ise demek arkadaşlarınıda oyuncak ediyosun yane onlar boş senin için" dedi ve bu tarz seyler söylendi değer versen gitmezsin işte ne bilim ben en azından senin gibi kariyerim için anlık bitirmem dostları yane açıkçası bu yorumlara şaşırmadım fazla çünkü gidiyorum diyince sanki hiç değer vermiyomuşuz gibi gösteriliyor ama şunu bilmiyolarki ben gidemiyosam o değerden dolayidir ha bide gitme nedenim zaten gitmeme aslinda yane şöyleki burdan çıkamıyorum diye gidiyorum yane sebep bu yane başka şeylere zaman kalmıyor şuda var zaten ben gidiyorum diye benim verdiğim değeri sıfıra indireni ben zaten dost yapmamki yane anlamıyorum ben bişeye ağlıyorum diyemi gidiyorum yada şey hayattan bıktım onun içinmi gidiyorum yane kendim için gidiyorum daha fazla telefon başında durmamak için gidiyorum bence bu tarz şeyler diyenler birazda bencilliğe kaçıyor kendim için gittiğimde gitme demek yane sen hayatını boşver bizle ilgilen demektir ha niye gitme
Ben geldimmmm
HESABI KAPATIYORUMM( o uzun yerleri okumak istemiyorsanız eğer tabe gözünüzde değerliysem okuyun ama istemezseniz yorumlarda hakkınızı helal edin yeter bana gitme sebebim ise yazıyor uzun yazılarda) Herkese merhaba öncelikle, Biliyorum bu diyeceğim şey belkide çoğunuzu yıkacak yada umrunda olmıcak yane dert ortağı olduklarim ne bilim neşe kaynağı olduklarım oldu en iyi kanka yapanlar oldu beni sevmeyenler de oldu ama yine de bilin istedim belki de son iletimdir yane öyle bi karar aldım kendimce hesabı kapatmayı düşünüyorum. Buranın bana fayda verdiği bişey yok yane fayda yok derken o zararlar faydalarıda öldürüyor zarar derken kastettiğim tahmin ettiğiniz gibi yine derstir.Bildiğiniz gibi ben fen lisesi öğrencisiyim derslerime asılmam gerekirken 1k da geziniyorum yane çok zamanım gidiyor tmm ders de çalışıyorum ama eskiye göre o kadar azkii tahmin edemezsiniz yane benim derdim yok pek genelde üzülmem yane üzgün olduğum içinde kapatmıyorum geleceğim için kapatıyorum hayatım için kapatıyorum yane şunu açıkça söyliyebilirim burdaki kimse benim yerime dersleri anlayamaz ama ben bu vakti değerlendirerek bunu en verimli şekilde geçirebilirim tek dersde değil yane kendime daha çok vakit ayırabilirim mesela yane şöyle bişeyde var o kadar burayla iç içeyimki yane sanki zorunluluk gibiymiş gibi hep günaydın ve iyi geceler yazıyorum yane bazen dersde yarıda kesiliyor burası biraz bozmadı değil hatta biraz değil baya baya bozdu tmm yararı yokmu var ne var mesela yane bana hayatın gerçeklerini de öğretti ne bilim her görünen kişini güçlü olmadığı mesela real de bunu anlamayazdım başka ne öğrendim herkesin samimiyetine güvenmeyeceğime yada herkesin sevgisine güvenmeyeceğime daha buna benzer çok şey öğrendim tabe bu öğrendiklerim hepsi çöpe gidiyor bazen ne bilim küfürler olsun