Bazı şeyler hep düşte kalır; kiminin son gülüşü, kiminin son bakışı ,kiminin ihaneti ve kimininde vazgeçemediği. Aslımda anlaşılmayacak bir şey de yoktu , her şey çok açık ve netti. Ama anladığım sadece iki cümleydi ; Ne giden geri geldi, nede kalan unutabildi.