...Fakat insanlar bu balığı yemeye layık mı acaba? Elbette layık değiller. Bu kadar asil ve cesur bir balığı, ancak onun kadar asil bir insan yiyebilir.
"Güneşim ayım geldi.
Gözüm, kulağım geldi.
O altın madenim geldi.
Başımın sarhoşluğu geldi.
Gözümün nuru geldi.
Bir dileğim olmuşsa
İşte o dileğim geldi.
Dün gece mumla aradığım dost
Bugün bir gül demeti gibi yoluma çıkageldi."