"Neden her konuda, bu mantıklı, bu delice , bu iyi, bu kötü diye sınıflandırma gereği duyarsınız ki ? Tüm bunların anlamı ne ? Davranışlarımızın altında yatan nedenleri hiç düşündün mü ? Bu olaylara neden olan ve onları kaçınılmaz kılan şeyi açıklayabiliyor musun ? Açıklayabilirsen, o zaman karar verirken bu kadar aceleci davranmazsın"