Seninle ben, hep sevişecek gibi baktık birbirimize. Bir kez öpüşemedik, ama ruhun ruhumla sevişti. Bilirsin. Ruhlar sevişir. Elest bezminde sana söz verdim. Sen bana bir revolver uzat biz Harut ile Marut’u ayaklarından tavana asalım. Gördüğüm en güzel yanılgısın. Sarılalım mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Heidegger; "Hayat hikâyedir. Ve bir insanı sevmek, onun hikâyesini sevmektir." diyor. Hikayeni anlatacak kimsen yoksa, yaşamış sayılmazsın bu dünyada. Hani demişti ya birisi, “Adını bilen en son insan da öldüğünde hiç doğmamış olacaksın.” diye. Tam da öyle.
Kendim yazdım diye demiyorum. Kesinlikle okuyun, hem yazdım hem okudum. Muhteşem. Eve Döner İnsan Hep her yolda yanınızda size eşlik edecek. Sarılmayan yaralarınızı saracak, size iyi gelecek.