Harekete geçmeden güzel yollar keşfedilmez. Biz neyi seçersek kaderimizede o yansır. Oturduğumuz yerden bir şeylerin olmasını beklemek susuz kalmış bir çiçeğe benzer. Kendimizi ne kadar farkedersek o kadar güzelleşir hayatımız. Tabii seçimlerde aklımızı ve duygularımızı iyi yönetirsek güzel şeylerin varlığı hep öne çıkar..o zaman hergün şükretmek için bir yolumuz olur...