İNSANLARI ANLAMIYORUM ;sevginin hayalini kurup biraz gösterildiğinde sıkılırlar ,nazaketi övüp zorbalığa taparlar, deli gibi eleştirdikleri durumun başrollerini olurlar uzak durursun yabani derler, samimiyet gösterisin yapay bulurlar;vazgeçerisin sindiremezler tuhaf..