Birisi için canı gönülden çaba gösteriyorsun,sevginin ağır bastığını hissedip tüm emeklerini ona yöneltiyorsun. Herşeyi göze alıp,onun için yapamayacağım yok diyorsun. Ama ne oluyor ? Belki de sen onun için uğraşırken o da başkası için uğraşmış oluyor. Ayrıca senin çabaların,egosu tavan yapmış hal hatır saymayip insan gibi karşısına geçip iki kelam edemeyenler için ezik bir davranış olarak görülüyor,kendilerince seni küçük düşürmeye çalışıyorlar. Bu durumda ne sevginin boyutu kalıyor ne de aşkın güzelliği.Böylelikle senin kalbin temizse "iyi ki olmamış" demek yerine yinede" keşke böyle olmasaydı"diyorsun.