Dökülen süte ağlamak ise yaramaz derler ama doğru değil bu , bir anlamda eğitici de, çünkü bu bize insanların bazı yaklaşımlarının ne ölçüde düşüncesiz olduğunu gösterir ; şöyle ki eğer süt dokulmusse dokulmustur ve bezle silmekten başka birşey gelmez elden , ve eğer habil iblisce oldurulmusse birisi onun yaşamını elinden aldığı içindir .