Senin hiçbir değerin yok, düşüncelerini kimse umursamıyor, en doğru yol vasatlık ve isimsizliktir. Bu yoldan ayrılmadığın sürece hayatında büyük sorunlarla karşılaşmazsın.
Ve ölümü yolculuğumun önemli eşlikçilerinden biri olarak görmeye başladım; daima yanımdaydı ve şöyle diyordu: "Sana dokunacağım, ama ne zaman dokunacağımı bilmeyeceksin-dolayısıyla her gününü dolu dolu yaşa."
Sizin hayal ettiğiniz barış daha çok uzaktır. Ve sizin bu hal ve durmunuzla böyle bir barış yapılamaz. Çok korkarım ki, çok nefis sandalyenizin düşman etkisi altında olduğunu bizzat göreceksiniz.
Efendiler, bir insan ve insanlardan bir araya getirilmiş bir sosyal topluluk ölmeye karar verirse yaşamak için, mutlaka yaşar. Fakat ölmeye çalışanlar ve ölümden kaçanlar, yaşamak için mutlaka ölürler. Ölümün yalnız maddi olması bahis konusu değildir. Manen dahi ölünür.