w.

w.
@alosingwitch
yalnızlığın doğurduğu sancılar ve edebiyat. işte benim dünyam. entp, 3w4
"beni asla gün ışığında sevmeyecek."
Reklam
"beni asla gün ışığında sevmeyecek."
"Ruhun ikiye bölünüyormuş gibi hissetsen de oku."
"Kontrolü kaybettiğimiz an, her şey darmadağın olur."
Reklam