w.

w.
@alosingwitch
yalnızlığın doğurduğu sancılar ve edebiyat. işte benim dünyam. entp, 3w4
"Bu bir şeyin başlangıcı değil. Olsa olsa sonu olabilir."
Reklam
"Her zamanki gibi hiçbir şeyi dinleyemeyecek kadar kızgındım. Ve hiçbir şeyi umursayamayacak kadar da yorgun."
"İntiharla ilgili kitapların problemi, hep hayatta olan insanlar tarafından yazılmaları."
"Yeni albümlerin üzerindeki jelatinleri bilirsin. Sanki intiharın da üzerinde aynı etkileyici, parlak jelatin vardı. Ben onu söküp çıkardım ve müziği dinlediğimde o parlak jelatinin hakkını veremedi."
"ders kitaplarından başımı kaldırdığım zamanlarda sığındığım karanlık, gizli bir mağaraydı."