"Sadece mutlu olmayı istesek kolay olacaktı ama bir başkalarından daha mutlu olmak istiyoruz.
Bu da oldukça zor çünkü onları daima olduklarından daha mutlu görürüz.
"Keşke çok sevdiğimiz her şey bizi o kadar sevseydi. Ama ne yazık ki ortada basit bir denklemden çok daha fazlası var. İşte tam da bu yüzden bir insan bedava ya da karşılıksız olan hiçbir şeyin kıymetini bilmez."