Neg

Neg
@alvaroneg9
Günayyyydıınnn :DD
Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey, değmeyenlere yüreğimin değmiş olması. Cemal Süreya Bu arada iyi ki doğmuşum canım kendim 😂😂🙈
1000Kitap
Neg
Yeni yaşında her şey gönlünce olsun. Iyi ki doğdun :))