Şimdi düşününce, hikaye muhtemelen Asya'da bir yerde geçiyor olmalı çünkü güzel bir prenses vardı ve Afrika ormanlarında geçen bir hikayede güzel prenses olmazdı.
Babam beni istememiş. Bunu oldukça genç yaşta fark ettim;mahrum kaldığım şeyi anlamama uzun, mahrum kalmamın sebebini anlamama ise çok uzun zaman vardı.
Bir erkeğin onuruyla hayatta kalması için gerekli olan her şeyi, cesaret, dayanıklılık, kararlılık, disiplin, yine de onlara aktarmadı mı? Tabii ki her zaman adil değildi, ama hangi ana baba, hangi yetişkin bir çocuğun gözünde adaleti temsil edebilir ve başarısız olmaktan kurtulabilir?