Hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, doğruları bilip yanlışları seçmek istemesi midir?
Belki ondan da kötüsü, yanlışları seçmek istediği halde doğruları seçmek zorunda kalmasıdır.
Sanki hayat saklanabilirmiş gibi herşeyi biriktiren, her gittiği yerden anılar toplayan, herşeyin fotoğrafını çeken insanlar beni şaşırtır. Sonra o fotoğrafları bir hayatın resimli romanları gibi başkalarına göstermeleri ve anlatmaları da...