Tub

Tub
@amelialy
Çabalıyorum... Ama insanlık zor şey
"Birilerine acı vermeden yaşamak imkânsız görünüyor."
Sayfa 184
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım."
Sayfa 124
Alıntı
Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Alıntı
Ölüler için huzur aramak doğrudur. Geride kalanların huzur bulamadığını ikimiz de biliyoruz.
Alıntı