Tub

Tub
@amelialy
Çabalıyorum... Ama insanlık zor şey
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gülümsedi, yüzü güneşe benzedi.
Sayfa 53
Alıntı
Böyle bir güzellik karşısında mağlup olmaktan kim utanırdı ki?
Sayfa 55
Alıntı
Oysa her zaman yürekten gelen şeyleri söylemek de bir tür deha değil midir?
Sayfa 50
Alıntı
Uykuda farklı görünüyordu, ay ışığı kadar güzel ama onun kadar soğuktu. Uyanmasını diledim, böylece ben de yaşamın ona dönüşünü seyredebilirdim.
Sayfa 48
Alıntı