Biirokurr

İmam Malik [rahmetullahi aleyh], ömrünün son günlerini Medine-i Münevvere’de ikamet ederek geçirmiştir.Resûlullah Efendimiz’i [sallallahu aleyhi vessellem] ravzasını ziyaretten döndüğünde , kendisine nereden geldiği sorulduğunda “Rasûlullah’ı ziyaretten geldiğini söylemiştir.Hiçbir zaman “Rasûlullahın kabrini ziyaretten geliyorum “ dememiştir. Bunu mekruh görmüştür. Bu tabiri kullanmaktan haya etmiştir. Çünkü kabir terk edilmiş, metruk, virane-yıkık unutulmuş yer için kullanılır…
Sayfa 73·Kitabı okuyor
Din İslam